11 December 2007

TOLIKO TE TREBAM...


Bojim se podignuti pogled
jer znam da te kraj mene više nema.
Znam da si otišao,
i da se vjerojatno više vratiti nećeš.
A toliko te trebam...

Bojim se podići pogled i pogledati ravno,
točno u smjeru gdje su nekad tvoje oči
stajale, i gledale ravno u moje,
ravno u moju dušu.
Znam da ih više nema,
da ostaje samo sljepilo.
A toliko te trebam...

Bojim se pružiti ruke pred sebe
jer znam da više nisi tu kraj mene.
Više ne stojiš preda mnom
i ne pružaš ruke da me zagrliš.
Više to ne želiš učiniti.
A toliko te trebam...

Meni ostaje samo da plačem,
da iščekujem tvoj odgovor,
da suzama zalijem uspomene,
sve ono što smo zajedno prošli
i da te vjerno dočekam
kad ponovno zakucaš na moja vrata.
Molim te...vrati se!!
Jer toliko te trebam...

2 comments:

Anonymous said...

ne plakati, nikako ne :D
ajde ajde :D
draga, ako je meni krenulo, bar malo, mora i tebi ;)

ja bila u govnima do grla, i više..
mora bar tebi bit dobro :)
ti to really zaslužuješ :)

me loves ya :)

a da Djed Mraz ne postoji.. nitko me ne može u to uvjeriti :D

anamarija said...

ej ljepoto..samo da ti kažem hellow...vojim te..anamarija