30 October 2007

SHUT UP...JUST SHUT UP...SHUT UP!!!



Stihovi za tugu utopiti...
Ne pitajte...
kod mene se odvijaju ruske čistke...
vidimo se negdje na Migrogoju!!


Sad kad sam jedan od bivših
znam da nije ti stalo.
Glasom od šapata tišim
sam sebi kažem:"Budalo!"

Jer znam da trebao ne bi
al još mislim o tebi.

Nada rodi se i umre svaki dan.
Neću da te krivim,
al ovo moram ti reći:
još uvijek zbog tebe živim,
s tugom nadam se sreći.
I prije nego se snađem

ona se kraj mene nađe
da me na tebe podsjeti.

A ja joj kažem:
Dobro došla u moj dom tugo,
mirišeš na usne njene.
Hajde, reci drugu svom

tko ih ljubi mjesto mene.




Točno u ponoć kad kazaljke se spoje
umjesto "amin" reći ću ime tvoje.
Hiljadu milja da si ti daleko
znat ćeš da voli i da te čeka netko.

Godina nova, svi nešto žele.
Ja molim Boga, da mi tebe
samo za mene čuva.
Godina nova, svima donese sreću.
U novo ljeto ja bez tebe neću!
Točno u ponoć iskreno i od srca
želim da tvoje srce za mene kuca.

Točno u ponoć
kad radost svijetom krene
ti jednu želju poželi za mene.
Kako mi trebaš, jako i neizmjerno,
kol`ko te volim...
neka ti kaže nebo!




Ne znam koliko vremena
prođe
od onog proljeća.

I osim njenog imena

ništa me na nju ne podsjeća.

Jer život teče dalje

i moraš htio ili ne,
da pomiriš se jednom s tim

da nećeš imati baš sve.


Al s vremena na vrijeme

u san mi dođu njene usne

što nitko ljubit neće

nježnije od mene.

Prolaze zime, ljeta,

dijeli nas pola svijeta,

a ja još sanjam usne njene

ko da su kraj mene.


Rastanka našeg sjećam se

kad mi je rekla da to nije to,
pitala da li ljutim se,
da joj ne uzmem za zlo.
Rekla je da život teče dalje

da moram htio ili ne
da pomirim se jednom s tim

da neću imati b
aš sve.


1 comment:

Anonymous said...

evo ljubavi moja..dugo nisam komentirala...dugo nisam bila tu,al to ne znaci da sam zaboravila na tebe..=)) i da,sam da napomenem...stari duhovi su najgori,jel da?? jos kad ih se ne mozes tak lako rijesiti...uzas.. puno te volim malena...tvoja jopac