23 September 2007

...jutros iznenada...nestade...bez traga...


Može li čovjek u potpunosti pasti u neko bunilo?
Može li barem u jednom trenutku biti potpuno neuračunljiv?
I tada postupiti na onaj najanimalniji način...

Može li?

Ja bih voljela...

I onda ne bi marila...
...ni za što...
Promatrala bi ljude oko sebe kao vlakove na kolodvoru.
Svakoga bi ispraćala sa smješkom...
U biti bi ih mrzila...
Tada bi voljela pasti u bunilo...
Neka me pere temperatura...
...neka suze gase izgorjelo srce...
I ustala bi...
pošla do prvog vlaka...(ili auta)
...i razbila mu šajbu!!
Čime?
Golim rukama ako treba...
...ali učinila bi to!!

I bolilo bi...
...i ruke bi pekle...
...ali srce još više!!
I plakala bi...
I žalila bi...
ali učinila bi to...
Vlastitim bi rukama rušila svoj svijet...
...ako treba...
...ako smatram...
...da je sve to toga vrijedno...
I ne bi bila svjesna što činim...
I molila bi nebo da mi pomogne...
...a pristiglo bi podzemlje!!
I otišla bi...
Otišla bi...

Jer znam...
...zna prokleto srce...

Svega si vrijedan Čovječe!!
U mom životu si svega vrijedan!!
I oprosti zbog svega...
Opet ću pasti nice pred Tebe!
Molit ću oprost kao da sam toliko toga učinila lošeg...
...kao da sam kriva...
I poput zadnjeg kriminalca povući ću se u svoj kut
i moliti Te da mi se smiluješ...
da pružiš svoju ruku prema meni...
da me uzmeš k sebi...
Da se nađem u Tvome zagrljaju i da se osjetim sigurnom...

Ti si moj Čovjek!
Ti si moja Nada!
Ti si moja Ljubav!

I štogod treba...
...ja bi za Tebe učinila...
I najsvetije riječi...
...one posljednje kad se tijelo predaje...
...te bi riječi posvetila Tebi...
Ti si jedini koji me poznaje...
Ti si jedini koji me ikada iskreno i uistinu volio...
I zato Tebi dajem svoj najveći dar...
Čedo naše ljubavi u liku riječi na drhtavim usnama...

...volim Te...

4 comments:

Anonymous said...

ej- hvala na posjeti- al svi su si neš zabrijali na taj zadnji post- nisam ja pisala o nikakvoj neprežaljenoj ljubavi (iako i za to ima materijala) nego o didi...
a tako dakle- sluša se opća opasnost, a?
"jednom kad noć ukrade nebu
sve što si voljela na njemu
bit će ti žao, bit će ti žao
što nisam tu
jer ruke pamte samo ljubav najbolju..."

Anonymous said...

Uvjek me zbuniš...

...i uvjek se vratim po još!

Pusa Komadiću lijepi! :)

m.

Anonymous said...

Nedaj se Goxi!

Goxi said...

Ne dam se ja...ne dam...
Hvala na posjeti...
Javi se još koji put denise...

Pusa
G