21 July 2007

STUDENTICA NA Godišnjem Odmoru!!!



Gotovo je, gotovo!!!!


Poštovani kolege!!!
Primite veeeeeeeeelike pozdrave iz vrelog Zagreba!!! Ko je na moru, neka me se sjeti dok bu svoje nožice namakao u moru!! =P Ja eto ne mrdam iz Zagreba, ali ni ne da mi se!! Preselila sam se u raj i uživam..pa sad ono... NE SMETAJTE!!! =P Šala...
Vijesti ima puno, ali eto samo par natuknica jer mi je tastatura na pola otopljena od ove vrućine (tako je to u stanovima ljudi koji se KLIMAJU a nemaju klimu)...
Kao prvo, ali ne i najvažnije, UPISALA SAM FAX!!! Upravo čitate post novopečene studentice Filozofskog fakulteta na odsjeku za Talijanistiku te Portugalski jezik i književnost!!! =)=)=)=)=) Što reći? Kako se osjećam? Pa...presretno...osobito još kad znam da me Ministarstvo u svakom pogledu (osobito u financijskom pogledu) podržava!!! Ušteda 6000kn... SIDNEY MOJ STIIIIIIIIIŽEM!!!! =)=)=)=)
Ostale vijesti iz svijeta i domovine...
Family mi se vratila s mora (nije da su mi falili =P)
Deda i ja smo si zakoooooooon!!! Baš smo se lijepo družili ovih dana dok smo bili skupa!!! Još da nije toliko zezao i gnjavio za fakultet...al ajde...nitko nije savršen!!
...
Nađe se još koja, ali nekako nemam potrebu o tome pričati... Javim vam se kad se udam!!! =)
...
Ne znam kolko ću često sad pisati postove, ali trudit ću se...
I da...zar nije bolja ideja u ove vruće dane napisati kontemplaciju o kockici leda? Nekako je simboličnije!!
Bum ja to prvo na papir pa onda bumo vidjeli...
...
Pozdrav sa Paga od mene i mog Mačka!!!
Pusa


Ispisat ću po nebu riječi za tebe,
vjekova mir vraćaš mi ti.
Smiruješ vode nabujale...
moj šapat i krik ćeš pomiriti...
Pijem ti dah kao lijek svaku noć!


No comments: