14 June 2007

POZDRAV IZ DUBINA.........



Da li mirno spavaš luče moje?
Ove noći dal te savjest peče?
Dozivaš li u snu ime moje?
Dal te čuje ona što te truje?



Pozdrav ljudovčići moji!!!
Prije svega da vam velim zakaj me nije bilo tako dugo. Naime, krepao mi je modem i eto, odsutna do danas. Danas došla ekipa iz T-coma: pozdrav dečkima i sredili oni meni sve!! Tako da odmah oprost tražim za sve nepročitane postove i neostavljene commove. Nadoknadit ću vam ovih dana. Obećajem. A sad možemo dalje. Gdje smo stali?
Ne, naslov ne znači da sam otišla na more pa da vam grgljam negdje iz plićaka. Nažalost, na te stvari ne smijem niti pomisliti. Sad je vrijeme utapanja tuge u čašama pive ili Jegera i učenja. Ne znam što je žalosnije raditi. Ova vrućina samo potencira ionako neizdrživu situaciju doma. Dežurni krivac radi i prekovremeno!!! Family je zakuhala situaciju i laaaaaaagano izlazim iz takta, a da ne velim kak me neki ljudi živciraju. Htjedoh srediti svoj život, naći nekog do koga mi je stalo i kojem ću moći prisloniti glavu na rame bez nekih strahova i slično...samo uživati u sigurnosti nečijeg zagrljaja. Ne mora to čak niti biti neki dečko, neka veza u znaku upitnika...može to biti i neki prijatelj...prijateljica...neka kućna spodoba zvana "brat", "majka" ili "otac"...ali neeeeee!!! Kaj si ja umišljam? Ja sam, po nekim određenim citatima, tolko glupa da zaista nikaj ne kužim ili fakat ne znam čemu služi to okruglo, ogromno što nosim na ramenima, a ostalom svijetu poznato kao "glava"... A jbg, ne znam...glupa sam...samo željna mira...ljubavi... Ove divne riječi upućujem svom dragom Danijelu: "Nosi moj pečat na usnama, mada nije podobno varaj me slobodno. Karmin se s košulje lako pere, al nikad ruke od nevjere." Eto, ni prošlost ne želi biti zakopana. Oprostite na riječima nekih poznatih cajki, al riječi mi savršeno odgovaraju. I za Roberta bih našla neke prigodne al neću...za one koji slabije podnose ove cajke...al gledajte, ekipa me malo zarazila...shame on me! I sada sam odlučila: ono što se ne da riješiti valja ostaviti tako kako jest. Nemam više živaca ni strpljenja s time se baviti... Gotovo je. Prošlost neka spava...ili neka me proganja, ali ja se s njome više neću baviti.
Sada se okrećem nekim novim stvarima. Dugo nisam u miru učila ili igrala badminton...tako da...sad riješim ovaj prijamni, upišem faxich koji sam si zacrtala i idem živjeti iz dana u dan, al ne za sebe nego za druge. Nema više one đubretarske Goge koja se nikome ne javlja. Samo za vas...goxi for you...
Znam da ovaj post djeluje veeeeeeeeoma depresivno, al jednostavno me sve to muči. Mislim, ima tu stvari koje sam možda i previše potencirala, al štogod da radim s njima čine mi se velike i zamaraju me. Toga mi je dosta...
Idem u subotu 30.6. na Trsat...Majčica će me poslušati...oprostiti mi toliko izbivanje iz Crkve i okrilja Ljubavi. I nitko me u tome neće zaustaviti.
Pusa svima!!

p.s. Anamariji svojoj poručujem da mi je samo bio prepun pretinac pa zato mailovi nisu stizali. Sad sam malo očistila tak da...sad će ići!! Hehe!! Pozdravi i pusice najdražoj blogerici iz Kutine!! =) =) =) =) =) =) =)

p.p.s. Velikom srcheku kojeg obožavam šaljem jedan anđeoski smješak. Hvala ti Grgich za sve...da, nismo se niti vidjeli niti čuli, al znam...bolje reći ne znam... A ovaj post prije...to ti nije nikakva zadaćnica nego baš trenutak inspiracije...te večeri sam to napisala i stavila na blog...ko bi rekao da ja znam i pisati? Hehe!!

p.p.p.s. Dragome Vexiju puno poljubaca-onih provokatorskih...hehe!! Nadam se da tvoje neodgovaranje na poruke znači da samo nemaš para na mobu...neka bude...gdje god da jesi neka te prati Božji blagoslov.

p.p.p.p.s. Puno pozdrava i dragom anonymusu koji se ono ljutio na mene jednom gadno, a sada je na putu u Svetu Zemlju... Zapamti: Hodočašće je u srcu, a ne samo na putu... Pusa

p.p.p.p.p.s. Volim vas sve!!! Žao mi je kaj sam tak trula. Imam valjda ipak previše slobodnog vremena pa razmišljam o glupostima... Pusa

p.p.p.p.p.p.s. Mojoj Gmajnerito odgovor na comm: stara moja, premišljam se. Definitivno bi komparativna književnost mogla na popis za filozofski, a KBF? moja veeeeeeelika želja i ljubav...to još moram vidjeti...mogla bih, a opet...uffff teško teško...javim ti...uz jedno Velebitsko =P


1 comment:

Anonymous said...

ej gogacha moja..pa stvarno si draga cura..tnx na pozdravima...ma bas si ti meni super..aje cujemo se..e da, i drzi se....