08 April 2007

USKRSNO SUNCE NA OBZORU...



Sretan Uskrs svima!!! Prekrasan dan osvanuo i eto...smješak!! =) smijem se od uha do uha... zašto? nemam pojma... =) ne, ja nisam luda...i ne, nisam se ničeg riješila...i ne, nije mi se ništa dogodilo... samo tako. Možda sunčanica...ili vino! =) bolje da mi best frend ovo ne pročita... =) al ipak...reći ću ja svoje do kraja...pa tko se žali nek ostavi komentar!! =)
Ovo neće biti jedan kontemplacijski post... Znam da ste na to naviknuli, al razmišljala sam... Prošla sam tolikim blogovima i svi nekako pišu obične postove sa prepričavanjem happeninga koje su doživjeli taj dan... Ipak ja više volim kontemplirati o nekim stvarima, al ajde... uzet ću si pravo na malo luksuza pa...Listen up! Ovako vam je protekao moj uskršnji dan...=)
Malo sam fulala plan koji sam si zacrtala... Htjela otići u pola 8 na misu da blagoslovim hranu al spavalica se nije mogla dignuti... Žao mi je! Neka me ne osuđuju oni sveti ljudi koji čitaju moj blog... =) ipak, namjera je postojala i to molim neka uđe u zapisnik... =) naravno... doručak zbog toga nije bio izostavljen. Uuuh! Majčica se zaista jako potrudila. Fina šunkica koja se topila u ustima... pa domaći pršut...domaći mladi luk...sireka...i naravno, pisanice!! Kod mene vam je oduvijek bio običaj da se cijela obitelj (mama, tata, brat, ja, deda i baka) okupi na doručku i da se kuckamo s jajima... svake godine imamo jednog pobjednika i to ne propuštamo!! Svake godine ista priča. Pih! Ja sam slavila samo 2 puta u zadnjih 10 godina... Ipak su tata i brat najveći majstori u tome. Majčica je jedne godine bila najbolja! Nije se prestala hvaliti 3 mjeseca nakon toga... hehe! Jedva smo je se riješili! Skoro pa je tak do idućeg Uskrsa... hehe! Al znate, taj običaj nisu zaustavile ni neke značajne promjene u familiji. Držimo se mi toga! Pohvala family moja!! =) Tata nije bio siguran da će doći danas, al ipak je nazvao i stigao ... Prošlogodišnji pobjednik je ove godine slavnu titulu predao bratu koji NE prestaje o tome pričati. Gori je od mame one godine! Hehe! A valjda bu splasnulo oduševljenje do idućeg Uskrsa! =) a i nadam se da iduća godina donosi i pobjedu nekim nadobudnim ljudima poput mene...dedu ne računam... on je izvan konkurencije!! =)
Nakon finog doručka, koji je trajao tri sata i nakon toga nisam mogla disati, krenule su prve obveze. Odjurila sam na misu...pjevanje sa zborom mladih (ne, ja nisam bakica!!) na misi. Nažalost, na probu nisam stigla...sorry curke!! Misa je bila lijepa. Počela sam malo razmišljati o svetoj misi...šapćem svom predragom vlč kod kojeg sam se ispovijedila da radim na sebi i svom vjerskom životu! =) tak da mi danas nije bilo to nešto ustaljeno i bezveze... iako sam po prvi put doživjela da Šefica preskače neke pjesme ili čak preskače i ne izvodi neke pjesme... E curke, stvarno je naljutile na probi! Bolje da me nije bilo...hehe! Pusa Šefki!! =) Po završetku mise uslijedilo je čakulanje pred crkvom...to nije trajalo dugo jer je većina ekipe bila na sinoćnjoj misi bdijenja... E ta je misa bila nešto preeedobro!
Ovo sad pričam u javnom povjerenju! =) Oduvijek sam obožavala te sve obrede u velikom trodnevlju, al kako smo se smijali!!! =) velika hvala zaslužnim ministrantima, zaslužnim katekumekima i dotičnoj bagri iz zadnjeg reda u crkvi...=) hehe! Zakaj ste pobjegli?? =( al jednostavno...kolko god se trudila nisam se mogla uozbiljiti... eda, i moje drage curičke iz altovske hemisfere našeg zbora...hehe! Ok, znala sam da imamo dupine u Bundeku, al ono sinoć...fakat previše!! Kiss!!!=)=) No, sve to nas nikako nije spriječilo da odradimo svoj posao...i to znate kak...najbolje smo!!! A još u kombinaciji sa starijim mješovitim zborom? Ubojito dobro!! Stvarno sam ponosna...šmrc šmrc!! =) Uglavnom, čestitanje... Samo kiss kiss hug hug... a i to je bilo smiješno. Neke ljude fakat dugo nisam vidjela i bilo mi je drago da sam ih srela... Onima koji moj blog prate zbog određenih novosti javljam da sam ljubila samo jednog komada...samo jednog malog plavog...hehe! Al ne smijem... ne smijem... =)=) Samo frendice...samo frendice! A ludače!!! =) A onda je došao župnik i rekao najljepše riječi koje sam čula te večeri: "Dođite gore, ima hrane! Dođite, ima i gemišta!" =)=) Hehe! Tko ne bi bio presretan! E onda je nastao stampedo do blagavaonice... a tamo... kolača, šunkice, sireka...i naravno, ono bitno, gemišta!!! =) Pozz mom najboljem prijatelju s kojim sam pazila na mjeru u čaši! KISS!! =) =)
I tako...ta je večerica bilo vrijeme iznimnog druženja tak da na ovoj danas misi zalutala samo još koja pusa ak se našao neki pajdo koji nije bio sinoć! A što je on propustio!! =P belj!
hehe! Nakon mise još jedna kratka kava s iznimnim ljudima...pozz i pusa...a onda juriiiiiiiš domeka na ručak! E ljudovi moji, to je bila zadnja runda...do knock outa!! Prefina pečena janjetina, pečeni krumpir i zelena salata....mmmmmmm...njami njami njami... =) ništa za piti...minus!!! =) al ipak...sve pohvale mojoj najboljoj kuharici! Volim je...obožavam je!!! =)
Popodne u znaku odmora... Trebala otići kod ujaka, al ne... ja neodlučna ipak ostala doma...htjela riješiti ovaj problemčić oko memorijske kartice za fotić ( a da nisam vam rekla... sutra navečer PUTUJEM U RIM!!!!)...e pa mi treba malo više memorije za tjedan dana slikanja... =) curke, ak nađem kakvog komada, slikam pa šaljem!! =) za onu drugu polovicu mojih vjernih čitatelja nađem koju slikicu talijanskih kolača i drugih sličnih slastica...=P I tako ja cijelo popodne trčala...ah, niš nisam napravila, tj. bit će sutra. Nadam se da ne bude prekasno... držite fige! =) i onda se napokon smjestila doma i sad tip...tip...tip...tipkam po tastaturi. Novi postovi na blogichu...comm na tonu drugih... Ak sam kog zaboravila il preskočila duboko se ispričavam jer vas ima stvarno puno! Već me ruke zaboljele od pisanja comm, a ne vidim baš vaše pretjerano javljanje... Mislim...svaka čast mojim vjernim kritičarima... Pusa najdraži G! =) molim da to vi ostali popravite...i dobijete onda svoje mjesto na popisu slavnih bloggera koji kroče ovim slavnim ulicama našeg i vašeg Neta...
I što ću sad? A ništa... Još malo popričat s ekipom na msnu... I njima jedna veeeeeeeeeeeeelika pusica!! Najbolji ste!!! =)... a onda spavati! Sutra me čeka tri tone partijskih zadataka... lagano spremanje za put... Falit će mi pisanje postova u ovih tjedan dana...al ne brinite...pišem dnevnik....sve ću bilježiti i svaku novu ideju...po povratku slijedi jedan OGROMAN post samo o tom putu... =) naravno, uz mnoštvo priloženih slikica...=)=) očekujte onda navalu postova...hehe! ak bu mi se dalo tipkati.. =P ma bude...sve za blog, blog za sve!!! =)
Eto, ispisujem zadnje redove ovog tako casual posta! Nadam se da nije baš tak dosadan ili isprazan... =) još jedna pusica svima koji su se bar u jednom malom trenutku prepoznali (a ima vas takvih...ima ko čašu vode? presušit će mi usta od tolikih pusa...hehe)... do idućeg posta!! =)=)=)=)=)