12 June 2008

"...divlje izlaske u grad zamjenio je sada lagani dvokorak uz puni želudac..."

Chilla se, chilla...i ništa se ne radi. Nije baš razmjerno onome što od mene očekuju na fakultetu. A jbg...nije lako! Al ajd...jedan je ogroman ispit iza mene (glupe 3satne portugalske jezične), a još samo držite fige za 19.6. kad imam pak TALIJANSKE jezične. Mislim da bum popizdila...od treme...od sranja koje mi nose ti ispiti. Nemam apetita, počela sam živčanit...često mi prolazi kroz glavu da fakultet IPAK nije sport za mene...al sam maaaaaalo stuck in a moment that I can`t get out of. Damn...al ajd...tu smo i snalazimo se. Ispite si (sukladno svojoj kroničnoj lijenosti) rastegnula do 2.7. tako da imam ljudski raspoređeno vrijeme, a ne sve u vrlo vrlo kratkom vremenu. Pa možda i ne zaboravim disati... Kaj se tiče cuge, na rehab sam! I nisam baš presretna zbog toga, ali eto...na ponos i diku mnogih, ja više ne pijem. :D To sam odredila od roštiljade koju sam organizirala za svoju ekipu s faxa, al sam onda maaaaaaaalo prekršila rehab za OpenAir FF pred mojim faxom...hihihi! MIslim, opravdano...opravdano...jer su mi to StaroČeško i loš gemišt našli mog dragog! :D <3> Da...Gogich je opet nekako heartlish. Bez ikakvih pritisaka, bez ikakvih tjeskobi...samo ja, moj dragi i tri tone smijeha! :D uh, da nema njega brijem da bi popizdila uz ovaj fax koji me tlači, pa uz ove lude snove i uspomene koje me muče te uz ostala sranja. Ovako barem imam nekog ko bu mi dao pusu i u tom trenutku odagnao sve moje suze i strahove. Ostatak ekipe je podijeljen. Neki su u šoku, a neki to sretno pozdravljaju! Što ja mislim o tome? Briga me...ionako je sve otišlo u k**** od tog OpenAira... I čini mi se da sam samo ja izvukla nekaj dobro od tad. Damn...to nije dobro...al ajd...zaslužila sam? Moš si mislit...al ipak, hvala Bogu dragome...molim svaki dan u znak zahvale. Pa možda uspijem srediti svoju glavu... khm khm... nadamo se? Da, nadamo se! :D

I što više reći? Ne pitajte...borim se sa životom onako grčko-rimskim stilom...opsjeda me onaj stari dim, i slike, i uspomene...i susrećem neke ljude koje nekako i ne bi željela vidjeti...i rane se otvaraju...i bježim! Briga me!!! Kukavica sam...da...dobro,...stoji to! Al ne želim...ne želim se s time suočavati dok mi na drugim vratima kuca prilika da budem sretna! :P :belj belj belj:

Usput, traži se WRATHLY!!! =(((((((


"...šta će tata reć´...bitanga i princeza..." =D


2 comments:

Anonymous said...

Wrathly je zapela na ruti između travnog i bijeničke i nikako da se iskobelji van :) nažalost- neću bit na belfast food-u jer ću uzet zaslužen odmor jer u subotu imam tulum koji nesmijem propustit... pa vidimo se u nedjelju ak ne prije- i možemo na pivu (ti kavu:)) nakon mise da mi ispričaš o tom novom frajeru

Anonymous said...

evo ja ti držim fige,i ostavljam topli pozdrav,tayana.bloger