16 January 2008

...IZ SRCA SRCU...


Konkretne riječi neki drugi put...

Mogla bi ti reći MRZIM TE

Mogla bi...
zbog svakog propuštenog poziva,
zbog zaboravljenog rođendana,
zbog tolikog odsustva,
zbog toliko optužbi,
zbog toliko nepovjerenja,
zbog svake suze.
Mogla bi...
...ali neću!

Mogla bi ti reći ODLAZI

Mogla bi...
zbog svega što sam pretrpjela,
zbog svake tvoje laži,
zbog druge,
zbog prijevara,
zbog svakog trena kad sam se osjetila sama,
zbog svakog trena kad sam sebe krivila
za ono što si ti pogriješio,
zbog svega što sam ti tolerirala.
Mogla bi...
...ali neću!

I na kraju bi moglo ispasti
da ti ovako,
u ovim trenucima tuge,
nemam ništa za reći...
Ali ne, mogu nešto...

Mogla bi ti reći VOLIM TE...

Pusa
JA

2 comments:

Anonymous said...

Hej mala!
Pusa ti veeeelika, najveća!
Drži se...

Anonymous said...

nightwish je za depresivne i emo ljude- slušaj ac/dc- oni su happy, a sudeći po tvom postu- treba ti nekaj happy, a ne depresivno