14 October 2007

SRCE ŽEĐA...



mojoj ljubavi...


Vez`o bi tvoje usne za svoje.
S tobom život ima smisla
i vrijedi najviše.


Strepim za tobom najdraže moje...
ti si zrak koji udišem...
ti si sunce koje me nježno svojim zrakama miluje.
Dođi...trebam te...
jer sada već panično hvatam zrak
jer te nema...
jer te toliko dugo nema.
Žeđam za vinom sa tvojih usana,
za mekim dodirom,
uzavrelim zagrljajem
koji će ugrijati moje srce...
Želim goriti od ljubavi...
želim se topiti pod tvojim prstima
želim doticati nebo ispružena na krevetu
dok mi ti lagano prelaziš prstima preko trbuha...
Želim osjetiti tvoj topli dah na svome vratu...
čuti tvoje lagane uzdisaje
i otkucaje tvoga srca koji odzvanjaju u noć.
Želim biti tvoja...
...samo tvoja...
Zaspati na tvojim rukama
i umrijeti u tvome naručju.
Šššš...ne govori ništa!
Jer riječi su tako isprazne...
Samo priđi bliže
...i poljubi me...

VOLIM TE MAČAK!!

No comments: