10 August 2007

NEKA ME POTOPE OLUJNA MORA!!!!



Izgubljena... Obraćam se vjetrovima... Tražim da me odnesu daleko odavde!! ZAHTIJEVAM!! Ne želim biti u ovom svijetu...ne želim više osjećati ono što osjećam... Želim nestati...izgubiti se u nekim dalekim dubinama...nedostižnim visinama... I moja me razmišljanja samo potiču...srce ionako već davno zauvijek zaspalo... I pitam se... Što je ljubav? Što imamo nas dvoje Mačak? ŠTO?????? Zar je to ljubav? Razumijem, ljubomora...ali toliko nepovjerenje... U meni budiš toliki osjećaj jada...sama se sebi gadim!!! Toliko se osjećam maleno!!! A mislila sam da ću od onoga trenutka kada smo se prvi put poljubili samo letjeti kroz ovaj život...da ćeš me ti nositi...ili pak ja tebe kada ti je teško...ali imam osjećaj da ni jedno od nas ne može dalje... Zašto me proždire taj osjećaj? A iskreno te toliko volim...toliko...napokon nakon toliko godina osjećam opet onu iskonsku sreću s nekime... Toliko se radujem svakom danu u kojem se budim kao tvoja malena...i živim samo za to da budemo sretni...da te usrećim...da ti omogućim da se osjetiš posebnim...barem u mojim očima ako te drugi odbace... A ti mi to vraćaš slatkim poljupcima...blagim dodirima...ali i najotrovnijim riječima koje nisam očekivala od tebe!! Takve su mi riječi upućivali oni lažni prijatelji od kojih me želiš zaštititi...a ne ti!! Nazvati me lažljivicom...misliti da te varam...vjerovati više drugima nego meni... To sam već prošla... i nemam namjeru to ponovno prolaziti... Ipak, i to sam spremna ako mi samo jednu stvar iskreno kažeš...a to je: Jel ti mene uopće...barem malo...voliš? Onako kako si pričao... Kako si tvrdio kad si me nazivao muljatoricom... Zašto si onda tražio odgovor na pitanje "Voliš li me?" ako mi nisi uopće vjerovao??? A ovo što ja i ti imamo stvarno sam gradila na potpunom povjerenju...na čistim poslovima...bez laži...i onda me tako...tako povrijediš... Ajde sad!! Znaš da i to možemo prebroditi...i molim te samo za jednu stvar: Daj mi priliku...da razgovaramo!! Molim te... I da su mi ovo zadnje riječi, ja bi ih izrekla: VOLIM TE MAČAK!!! Neopisivo mi fališ!! Pusa


2 comments:

Unknown said...

Mišek...sve to što si tu napisala...ali sve....od A do Ž..sve to njemu ponovi..lako je napisati, teže je izreći...ali moraš...znaš da moraš...pusa! Volim te!

Anonymous said...

Da, upravo je to LJUBAV!

...zar si očekivala da nešto toliko lijepo dolazi tako lako, samo od sebe?!?

:)