20 June 2007

IT`S GETTING HOT IN HERE...SO LET`S GET OUT OF HERE!!!!


Malo dobrih starih irskih stihova...(tko hoće pjesmu nek mi veli)


In the merry month of June from me home I started
Left the girls of Tuam sad and broken hearted
Saluted father dear, then kissed me darlin` mother
Then drank a pint of beer me tears and grief to smother
Off to reap the corn, leave where I was born,
I cut a stout blackthorn to banish ghost and goblin
A brand new pair of brogues, rattlin o`er the bogs
And frightenin` all the dogs on the rocky road to Dublin...



Hej ekipica!!
Pozdravljam vas sve u ove vruće ljetne dane! Jezuš moj, stvarno je vruće!!! Tko se žalio prošle godine da nije nešto posebno pocrnio na moru (osobito oni koji su ispod divne pamučne kolar-košulje stidljivo čuvali svoju aristokratsku bjelinu), od mene ove godine prima godišnju garanciju na paletu boja između lagane brončane nijanse do zavidne crvene boje koja konkurira i poljskim makovima ili pak divljim neobuzdanim ružama. Da, ta reklama uvijek završava nekom za kremu za sunčanje ili nekom za svježi Dukatov jogurt... Eh, ironija, zar ne? Istina, paklenski je vruće i lagano nam te neke klimatske prilike izmiču kontroli. Lagano me strah, ali sami smo si to napravili, a sad se klimajmo!!! Oni koji imaju klimu nek je upale, a ovi drugi neka to rade doslovno!! Hehe!! =) S obzirom da pripadam ovoj drugoj grupici ljudi, koji su tu zbog manjka novca ili pak manjka zidova koji su kompetentni za bušenje, odlučila sam preseliti se na jedno hladnije mjesto. Da... Sjetila se ja neke ušteđevine, ali umjesto da si kupim avionsku kartu za Grenland, koja je ispala preskupa, uspjela sam si priuštiti samo put do Gorskog kotara. Toliko o tome kak ću ići na susret mladih u Sydney...da, jedino ako postoji takvo mjesto u Hrvatskoj (kao što postoji Rim)... Što si može čovjek priuštiti, to i ima. Tako se ja u petak lagano upućujem svojoj premiloj rodbini u Gorski kotar...jedno malo selo blizu Ogulina...točnije, samo s druge strane Kleka u odnosu na Ogulin!! Hehe!! Tražite malo na karti!! =P Idem!! U torbu trpam stvari za obući i tri tone skripti!!! Oh da!! Kako bi to mogla zaboraviti!! Prije dva tjedna ušla sam u usku simbiozu sa svojim skriptama iz hrvatskog, talijanskog, religije, sociologije, psihologije, filozofije, filma, geografije, povijesti...al nekako mi se čini da naš odnos više liči na parazitizam nego na simbiozu jer ja korist sa svoje strane stvarno ne osjećam! Više imam feeling da mi netko siše životnu snagu i ja umirem u agoniji gladi i žeđi za znanjem!!! Ma ne!! Gledala sam previše loših recenzija i obrada filmova o Supermanu i tim pajdašima. Skripte ko skripte, al meni neprocijenjive!!! Toliko važne da se od njih ne odvajam. I tako ih nosim sa sobom u Gorski kotar. Već se vidim: iznijet ću si sve te drage skripte na klupičicu ispod stare jabuke i tamo ću u tišini planinskog kraja i hladovini voćnjaka upijati svo to tako potrebno znanje. Jooj, odmah mi dođe neki elan za učenjem...ili je to samo želja za nečim slatkim? Meni to dođe na isto...isti simptomi!! hehe!! No, dobro!! Stvarno sam počela previše trkeljati gluposti!! Pozdravljam vas tako dragi moji na tih par dana!! Žao mi je što vas blogere neću čitati, ali znajte da ste mi u mislima i falit ćete mi!!! Poseban poljubac Strancu u noći...ako se pojavi još koji anonymus koji te zaintrigira, samo ti njemu reci kad ja već ne mogu. Iako, mislim da sam to već negdje rekla, volim kad moje riječi nekoga zaintrigiraju ili započnu neku diskusiju. To je meni znak da možda nisam rekla nešto tak pametno, ali je bilo snažno. Ljubim vas sve i šaljem vam prohladne, svježe povjetarce dobrog starog Kleka!!! Nedostajete mi već...ali post je već dug. Laku noć drugovi i drugarice!!! I gase se svjetla pozornice...kraj čina...


Hajdemo u planine...


No comments: