29 May 2007

SUNCE PIČI, MI SE NE MIČEMO...



Samo živimo iz dana u dan...
i svaki san...
davno nestao...izbrisan...




Evo, dragi moji... Pitali ste me kaj radim ovih dana. Nema škole, nema obaveza... To je ljudi moji, barem u mom slučaju, gadna varka! Tko ne zna što su kućanski poslovi neće me shvatiti, al ostali bi mogli razumijeti. Majka moja je sad došla na svoje. Super, kćerka nema školu, nema obaveza, ionako će plandovati po cijele dane...a ne!! Ima toliko veša za popeglati, suđa za oprati...pospremiti po kući, otići u grad srediti dragoj mamici nekaj...poslužiti svoju majku i brata kad umorni dođu iz škole ili s posla. I tako se pakao otvara...ako ste se ikad pitali kako se to događa...
Eto...vani plus 50 (u mom stanu i stotka jer hvala bogu imam takav položaj svoje sobe)...a ja dižem temperaturu za još 100 stupnjeva... U tome mi pomaže moja draga pegla i dvije hrpetine veša. I udri stari moj... Popodne skoči u grad...sredi to mamici!! Odi si dijete moje i po stvari za maturalnu...pih... I kak ja reagiram na sve to? Ključna je stvar što od norijade nisam stala!!!! Non-stop nekaj raditi za svoju family!!! Ja laaaaaaaaaagaaaaaaaaaano poludim!!! I onda sve sredim u jednom dahu...dok me srce jednog dana ne izda...i tek navečer dođem na svoje. Iako je i to relativno...
Odem u svoju rezidenciju-svjetski poznati Time Out u Središću i odmorim se... Društvo mi prave divni ljudi koje znam tako malo, a već mi toliko puno znače... Naravno, tu je i moja ljubav... PIVA!!! Jedno pivce za živce i sve je ok!! =) a još kad mi ju moj najdraži konobar Riko donese ful hladnu i bez čaše...hehe!! Naravno, sad tamo moja frendica radi uz njega kao konobarica...al i ona već zna...ful hladna, bez čaše! hehe!! Zezancija, smijeh, razgovor... Nešto što čovjeku definitivno treba nakon radnog dana. NAravno, u tajmu sam tek od pola 9 i ne ostanem dugo jer mi se spava i tak...
Oni koji su me ovih dana tlačili oko kave...( ne mislim na one s kojima sam pričala, nego na one kojima ne odgovaram na poruke)...obavijest slijedi: nisam slobodna do petka! U četvrtak mi je MATURALNA VEČERA!!! Petak možda prespavam do 5 popodne pa onda tamo negdje predvečer, ok?
Uživajte mi ljudovi...barem malo i za mene...
Volim vas sve!! =)=)=)



Fališ mi do bola, a znam da bit će još i bolnije...



4 comments:

Grgaz said...

DA,da! Samo za mene nikad nema vremena!
Čak ni na kavu pozvati u hladno predvečerje...
očijukati sa suncobranima koji su previsoko postavljeni i pružaju zaštitu više ni od čega jer je sunce već duboko na zalazu...
smrc smrc...neka neka
zadnja rupa na svirali ali i ona svira!

Atlantis said...

ček dok dođeš na faks, ako planiraš ići... tada dolazi još gore...

Anonymous said...

Nova adresa bloga i još jedan blog na kojem pišem priču... Hope U like it...

the new blog is... [LINK=http://ruzeikorov.blog.hr]click![/LINK]

Anonymous said...

ej gogić..pa ja napisala novi post pa da ti se javim..suosjecam s tobom....i moja draga majka je takva:)..pusa.pusa