09 May 2007

KAD SE UMORIŠ...UZMI SI PAUZU!!! =)



Umoran sam prijatelju...umoran!!

Umoran od vina, žena...umoran!!


Heeej ljudi moji!! =) dobila sam par opaski da sam tak riječita da je svima muka od mojih postova s tim glupim riječima pjesama...Baš, ko da to nemrete naći na googleu...da da...shvaćam!! No dobro, onaj koga će ipak zanimati o čemu se radi neka škicne zadnja dva posta...=) iako ne vjerujem da će biti takvih...mislim, sudim po komentarima... I nemojte mi više prodavati fore da ste bili tu, a da niste ostavili comm. Il si bio i komentirao ili nisi!!! pih! E da, samo je dna napomenica, prije nego počnem ovaj post,: onaj tko se sablažnjava nad mojim riječima nek me zaboravi!! Ako me ne prihvaćate takvu smušenu i otkvačenu curu koja ima svojih mračnih, ali i onih svjetlih perioda, onda me možete zaboraviti. Znaju oni na koje se to odnosi...(FY ne na tebe! =)) eto...dosta župnih oglasa...=)
Htjedoh pisati o nečemu dosta aktualnom u mom životu (a i drugih maturanata u mojoj školi, ali i iz drugih), a to je umor!!! Pričat ću samo za sebe jer ne mogu garantirati ništa kod drugih, al za sebe definitivno znam da sam krepana do bola. Možda ne sad da mi se samo spava, već sam postala nezainteresirana za sve...počela jaukati i žaliti se bezveze...zaboravila na mnoge ljude...odbacila mnoge stvari... Znam, opet za to mogu kriviti samo sebe, ali ja bi radije krivila druge!! =) Hehe!!! Znam ,znam...neću! Al eto...uzela sam si odmora!
Konkretno, danas sam trebala učiti povijest, geografiju, likovni i kemiju, ali nisam mogla. Još me uhvatila tu neka boleština i rezultat je očit: nula bodova za školu, sto bodova za Goginu lijenost!! JEEEEEEEEEE!!! A opet...nikako ne razlog za veseliti se... Lagano, ali saaaaaaaamo lagano m ije škole dosta!! Sutra predajem maturalni rad (u pozadini se čuje Hendelova Aleluja) tako da me večeras čekaju još zadnje finese, sutra uvez i predaja!! Mašem bijelom zastavicom i predajem se...=) Bila je to teška bitka...još kad bi se završio ovaj rat...joooj!! Daj malo brže tih tri tjedna!! =)=) jedva čekam, a opet...eto ti nove stvari koja me umara...melankolija i nostalgija za svim ovim divnim ljudima s kojima se družim...sjećanja na sve one naše tulume i gajbe na Jarunu ili na Gradecu. JOOOOOOOOOOOJ!!! Ajmo opet!!!!!!!!! =)=)=) i tako...još jedan tuborg...još jedan hit Daleke Obale...i to će biti to...gotovo jedno veeeeliko poglavlje zvano: Ludilo srednje škole!! =) al dobro...još nije gotovo...još živim za posljednje dane...
Druge neke stvari koje me zamaraju možda su obitelj, dečki, frendovi...manjak kofeina...manjak alkohola u krvi...i tak! Al zar to nisu oni slatki problemi obične male tinejdžerice? jesu...hvala hvala...spontani aplauz!!! =) al o tome fakat ne bi...Kog zanima, ima moj broj pa bumo otišli van u šetnju il na kavu...samo se javite!! Znate da uvijek nalazim vremena za sve vas...koliko god to jadno pokazivala!! =(=( al dobro...date mi još jednu šansu?? šmrx...=) ko ne zna... nek pita druge...=) =) =)
p.s. Stvarno vas animiram da pogledate pjesmice...ne znam...svi ih znate...al u tim trenucima su mi bile tako potrebne... Živjelo Hladno Pivo i Daleka Obala!! Naravno, i Darko Rundek... Volim te ljubavi moja...=)=)=) tko god da jesi...




4 comments:

Anonymous said...

Hello Goxi!

Ajde više... završi tu školu da te uopće ima smisla zvati van, ovak samo očekujem odbijanac...

Sretno sa maturalnim, mogli smo sinoć skupa... proof-read-at maturalni - recimo, ali kad se za tebe treba čekat u redu...

FM! :)

Anonymous said...

Ejjj...Soooo... Da, jučer si se prapala jer sam onakav post napisala al eto.. Šta je tu je, a meni on jako fali.. Ma, čut će mo se mi već =)

Nadalje.. Lijenost vs. škola? Lijenost pobjednik... Dunnou why but it rings a bell! A rekoh da ću se javiti cijelu hrpu predmeta.. Nisam sad više tako sigurna :// Ah, šta ćeš...

A ti mi se samo drži... I nemoj se tako veseliti odlasku.. I'll miss U a lot.. Neću se više imati kome derati GOOOOOOOOOOGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAČ!

Grgaz said...

Ma bravo, ma bravo!

Anonymous said...

Aj nemoj...

Ti nisi loša osoba i nemoj to ponavljati bez veze =)

Jesi me malo ljutila, tj. ostavljala iznenađenu i vidjela sam te u nešto drugačijem svjetlu ali ja te razumijem - ni ja nisam uvijek =D i *running in circles crazily* tako da te u potpunosti shvaćam i ni najmanje se ne ljutim..

dalje..

trebaš ljubav? od mene ju možeš dobiti.. duboku poput najdubljeg oceana, čistu poput najčišćeg izvora i bezgraničnu poput svemira

trabaš oprost? znam da si samo čovjek, svi smo samo ljudi, i to prihvaćam i s time živim.. od mene ćeš ga uvijek dobiti.. osim toga, ako si i griješila- razumijem te (znaš ono griješiti je ljudski ali osjećaj božanski ;))

trebaš mira? sorry, krivoj si se obratila ;) ja ga samo narušavam sa svojim razarajućim

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAČ!!!!!