18 May 2007

IZVUKLA SE GARGA UISTINU...ALELUJA!!! =)=)




I smijem se...i smiješ se...i sve je isto kao prije...
Zamišljam da ničega se više ne sjećam...




Znam ekipica da sam vas zabrinula, al ljudi moji, mislila sam da me razumijete??? Znate onu spiku: oke, cura u bedu. Bit ćemo uz nju...sve će biti oke!!! =( a možda i ne...ne kužite vi to, zar ne? ma nema veze... =) sad to fakat nije važno!! =)=)=) fakat nije... Ugledala sam ono sunce na obzoru...ugledala ono divno lice...koga god...=)=)=) i sad sam si opet HAPPY!!! tj....ona moja riječ... HEARTLISH!!!!!! =)=) nemrem belivit koji je to snažan feeling!!!! =)=)=) hvala svima na molitvama i na potpori...ne znam kaj bi ja bez vas!! =) al eto...netko se zaželio stare nasmješene Garge, Goxi il kak god...??? EVO ME!!!!! =)=)=) kad je idući tulum??? Kad će mi netko donijeti hladni Tuborg??? Ekipa, ekipa!!! ne, ne... kiksate!!! =)=)=) ma nema frke, imam ja ideju!!! U subotu 19.5. su DANI ZAPRUĐA!!! Moja republika slavi svoj dan pa bih molila...khm khm khm...da se POJAVITE!!!! Bit će hladne pive, bit će pečenja, bit će dobre mjuze, bit će dobrih žena....a i frajera!!! Ko dolazi, nek mi se javi!!! OBAVEZNO!!! Nemojte da saznam da mi se niste javili!!!! =)=)=) eto, to će biti prilika da vas podsjetim kolko je ono Garga luuuuuuda!!!! Koja ne misli na svoje probleme...koja bi samo malo cugala i plesala do jutra...to je ona stara Garga!!! To je sad OVA Garga!!! =)=)=)
Što više reći...smijem se...sretna sam...ne znam kako...ne znam zašto, al jesam!!! =)=)=) I jesam, ja sam ti optimistična osoba...totalno...al skupilo mi se... shvati me!!! Zar to nije onak...normalno??? Ma nije to sad više ni bitno...sad sam luuuuuuuuuuda!! Draga moja Anamarija...da me sad možeš upoznati...hehe!! Nisam ni sebi bila dobro društvo ovih zadnjih dana (khm khm tjedana...khm khm khm mjeseci...=)=)=) ) al sad se samo smijem...zezam na svoj račun (i tuđi...hehe!!)...i nitko mi ništa ne može!!!! Jednom ću skoknuti do Kutine da se upoznamo!! =)=) poruka ekipi iz kvarta: zgodna treba podfrknute majce...sa retro cvikama...to je šefica partijane!!! To sam ja!!! Molim da me NE ignorirate!!! =)=)=) hehe!! Kak se ja prijetim... hehe!! Shame on me!!! =)=)=)
Ovo sad laaaaaaaaaagano prelazi granice normale...hehe....ako one kod mene sad i postoje!!! =)=)=) zato završavam ovaj postich!! =)=)=) pozzzzzzzzzzzzzzzzzzz svima!!! Naročito mojoj najdražoj ekipici...i svima koji ostavljaju comm na mom blogichu...=)=)=) eto, spomenula vas...nemojte mi sad nekaj prigovarati!!! =P=P=P hehe!! Ciao!!!
PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!


2 comments:

Grgaz said...

Može meni Žuja?

Anonymous said...

e pa bas mi je drago zbog tebe..:)... pazi sta si rekla, doci ces jednom u kt;)..e mi oces dat svoj e-mail? kiss,kiss