26 March 2007

KAD ČOKOLADA NE POMAŽE......

Zna se tko je naš favorit!!!




Kad čoksa ne pomaže: ZGRABI DALMATINO!! Dodatne upute: okupi svoju ludu ekipu, odete slavit roćkas IZA Roka...cugate, onda se ugurate u Roko i u roku 10 minuta izađete, a na kraju završite na Trgu i pjevate sa nekim lokalnim pijancem...=)=)=) Ljudi moji, to pali...kao svojevrsne digresije uključite pjevanje na stanici na mostu ( ne pitajte za playlist; DORIS I HARI SU ZAAAAAAAAAAAAAKON!!!)...ili pak provlačenje u Roko dok vam u ruci visi ful roza vrećica koja je puna rasute bombonjere, mineralne vode i nekih krekera... =)=) želim vam ugodnu zabavu!!



A sad ono najvažnije! Pozzzzzz mojoj najboljoj ekipi koja je to sve izvodila...=)=) najbolji ste!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mislim...cerekati se do boli...jedva stajati na nogama...sve su to obični simptomi pijanstva, al kad uz vas na mobu pjeva Hari Rončević uz divan glas vašeg super frenda koji "skida" Doris...e to je onda poseban štih...=)=)=) reprizirate to na punoj stanici na Savi i to je to... Hehe!!! Nezaboravno!! Za sutra ne marite, bitno je ono u ovom trenutku...ono što SADA činite...=)
Pusa!! =)

2 comments:

Anonymous said...

eeeeeeeeeejjj, hehe, pa moram se i ja javit kad sam bila dio toga svega...:)))) pijanstvo?? o čem ti??:)))) hahaha!!! dalmatino nas je udrilo malo....a gogač moj, moramo ja i ti na ruzinavi brod pjevati nisam više tvoj, nek izgori sve!!!!!!:))))) da nam bude jeeeeeebeno..!!!! anyway, big kiss 4 u!!! tebi, kojoj se ljulja tlo pod nogama od mene hahahaha:))))pozdrav ostatkU!!!!

Grgaz said...

Dobro je sve pamtiti! Ali očito to pijanstvo i nije bilo neko kad se svega sjećaš! Pravo pijanstvo - ne sjećam ga se! To je to!